Sunday, November 21, 2010

"Hearts" Candle [CA00006]

            Καλημέρα και καλή εβδομάδα σε όλους!!Χρόνια Πολλά και σε όσους γιορτάζουν . Σήμερα είναι μια υπέροχη μέρα! Έχει και 21 ο μήνας :-), (ο τυχερός μου αριθμός). Τον τελευταίο καιρό με διακατέχει ένα δημιουργικό πνεύμα, και έχω πολλές ιδέες για κοσμήματα και άλλες κατασκευές, καθώς και για δοκιμές νέων πραγμάτων^^. Αλλά έχω ενθουσιαστεί ιδιαίτερα με τα κεράκια. Τα Χριστούγεννα πολλά αγαπημένα πρόσωπα θα πάρουν χειροποίητα δωράκια^^.

          Goodmorning and good week to you all!! Huppy Name Day to all the people who celebrate. Today is a wonderfull day!! It's the 21st of the month :-), (my lucky number). The last weeks i have inspiration and many new ideas for jewellery and other crafts, also i try new things too^^. But i'm fasicnated with those little candles. At Christmas many people are going to have handmade gifts^^.

Candle with Hearts


             Και επειδή σήμερα είναι μία ιδιαίτερη μέρα, αυτό το τραγούδι αφιερωμένο.
             Because today is a special day, this song is dedicated.

2 comments:

  1. Καλή εβδομάδα Chris!!!! Πανέμορφα κεράκια!!!! Και εμένα φέτος πολλά δώρα θα είναι χειροποίητα!!!

    Φιλάκιααα

    ReplyDelete
  2. Επίσης και σε ευχαριστώ πολύ πολύ κούκλα μου!!
    Φιλάκια

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails