Thursday, November 18, 2010

La Vie En Rose

           Πριν από μερικές μέρες είχε έρθει η κολλήτη μου από το σπίτι για να διακοσμήσουμε κάτι κεράκια για την αδερφούλα της, αφού φτιάχαμε τα κεράκια στήσαμε και ένα blog. Παραθέτω μία φωτογραφία με τα κεράκια ^^  και αν θέλετε μπορείτε να επισκεφτήτε το blog (La Vie En Rose) της.

          Few days ago my best came by and we decorated some candles for her sister, when we finished we desided to create a blog too. I'm going to post a photo of the candles  and if you want you can visit her blog (La Vie En Rose).

Heart-Shaped Candles

4 comments:

  1. Κουκλάκια τα κεριά!

    Εαν θέλεις στείλε μου τις φώτο με τις καρδούλες να τις προσθέσω στην ανάρτηση μου με λινκ για το μπλογκοσπιτάκι σου!
    my email
    moonlight.drop@hotmail.com

    σε φιλώ

    ReplyDelete
  2. Οοο thx πολύ πολύ!!
    Έχεις mail!

    ReplyDelete
  3. Καλησπερα..Για ελα λιγο απο το σπιτι μου εχω κατι για σενα!

    ReplyDelete
  4. Πέρασα! και σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails