Sunday, January 9, 2011

Floral Square Purple Earrings [EA00235]

           Καλησπέρα! Ένα ακόμα από καινούργια σχέδια που έφτιαξα φέτος! Είναι με την τεχνική découpage πάνω σε τεχνητό πηλό, κάτι που δεν έχω ξαναδοκιμάσει ομολογώ. Μετά διακόσμησα με ασημόσκονη και με μελάνια 3D που μου έκανε δώρο η αδελφούλα μου για τα Χριστούγεννα! Πώς σας φαίνονται;

          Hi! One more new pair of earrings i made this year! It has been decorated with découpage technique on polymer clay, something i haven't tried before. After i finished i decorated them with glitter and 3D inks , present from my sister for Christmas! What do you think?


Earrings With Flowers

          Όσο για χτες, μπορώ να πω ότι ήταν απλά ΜΑΓΕΥΤΙΚΑ!!! Μια υπέροχη ανθοδέσμη με ροζ κρινάκια και τριαντάφυλλα που ειλικρινά μυρίζουν υπέροχα με περίμενε μόλις αντίκρισα το μωράκι μου!!! Πήγαμε σε ένα φανταστικό multi-ethnic εστιατόριο, έπαιζε απαλή jazz μουσική και είχε χαμηλό φωτισμό! Δοκίμασα αρκετά υπέροχα πιάτα από μεξικάνικη, ινδική και αραβική κουζίνα! Ήταν τα καλύτερα γενέθλια!!!

         Yesterday, i can say that it was just AMAZING!!! A giant bouquet with casablanca lilies and pink roses was waiting for my when my love came!! We went at a fantastic multi-ethnic restaurant for dinner, with jazz music and atmospheric lights! I tried many different cuisines, mexican, indian, arabic! My best bday ever!

Casablanca Lilies and Pink Roses

12 comments:

  1. Να τα εκατοστήσεις Χριστίνα και να ΄χεις μια αγκαλιά λουλούδια να σε περιμένει κάθε χρόνο τέτοια μέρα!!

    ReplyDelete
  2. Πολύχρονη! Με υγεία, αγάπη και ευτυχία!!!

    ReplyDelete
  3. Αχχχχ πολύ μου αρέσουν οι όμορφες ρομαντικές στιγμές!!!! Τα σκουλαρίκια είναι φανταστικά και μη νομίζεις οτι θα ξεφύγεις.......Θέλω όλες τις λεπτομέρειες για τα ....τρισδιάστατα μελάνια(? ??)

    ΦΙλια

    ReplyDelete
  4. Ναι, θέλω κι εγώ να μάθω για τα μελάνια 3D!!!!
    Χρόνια σου πολλά, Χριστίνα!
    Υπέροχα τα σκουλαρίκια σου!

    ReplyDelete
  5. ομορφο ποτυβο,υπεροχα χρωματα,εξαιρετικη εκτελεση........αψογο αποτελεσμα!!!!!!.....πολυχρονη!!!!!

    ReplyDelete
  6. A! ο καλός σου επέλεξε το εστιατόριο; Αν ναι, πολλά μπράβο, γιατί η ατμόσφαιρα πρέπει να ήταν πολύ όμορφη, από την περιγραφή σου! Το θέμα, βεβαια, είναι ότι πέρασες όμορφα! Όσο για τα σκουλαρίκια είναι τέλεια. Όλο νέα πράγματα μαθαίνω από τις κατασκευές σου...μελάνια 3D; εννοείς αυτό που γίνεται ανάγλυφο; φιλιά

    ReplyDelete
  7. @anthivolon Μπέτυ μου σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!Να έχεις ότι επιθυμείς!

    @μπλεγμένο κουβάρι Ευχαριστώ πολύ πολύ κούκλα μου!Επίσης!

    @MariaZ Μαράκι μου σε ευχαριστώ! Τα μελάνια είναι ανάγλυφα όταν στεγνώσουν, color 3D από την stamperia , ειλικρινά δεν γνωρίζω περισσότερα^^

    @Έφη Έφη μου σε ευχαριστώ πολύ πολύ για τις ευχές και για τα καλά σου λόγια! Επίσης!

    @Misirlou αχ! Σε ευχαριστώ πολύ πολύ! και για τα όμορφα λόγια σου και για τις ευχές!

    @Evagelia Vrettou ναι ο καλός μου επέλεξε το εστιατόριο^^ και ήταν μια τέλεια βραδυά ομολογώ! Χαίρομαι που είναι διαφορετικές οι κατασκευές μου^^,ναι αυτά εννοώ!

    Φιλάκια Πολλά!

    ReplyDelete
  8. Είχες γενέθλια βρε κοριτσάκι;;;;;

    ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ και καλά!!!!!

    Πάντα χαρές!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  9. Μ'αρέσουν πάρα πολύ τα σκουλαρίκια!!!
    Αχ τι γλυκό...φοβερή η ανθοδέσμη...να σε χαίρεται κ να σε προσέχει(είμαι σίγουρη πως το κάνει)...φιλάκια πολλά!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  10. Χρόνια σου Πολλά, πολύχρονη να είσαι κι ευτυχισμένη!!!

    Πολύ όμορφα τα σκουλαρίκια σου, εξαιρετικό χρώμα...

    Καλή σου εβδομάδα

    ReplyDelete
  11. Πολύχρονη!!! Να είσαι πάντα καλά και γεμάτη όρεξη να δημιουργείς!!!
    Υπέροχα τα σκουλαρικάκια!!!

    ReplyDelete
  12. @Asteri Μαράκι μου σε ευχαριστώ πολύ πολύ για τις ευχές! Να έχεις ότι επιθυμείς!

    @el.mar Χαίρομαι που σου άρεσαν τα σκουλαρικάκια^^! Μάντεψες σωστά!Φιλάκια Πολλά!

    @painter Κούκλα μου σε ευχαριστώ πολύ! Επίσης! Αχ τι να κάνω και γω το μωβ είναι από τα αγαπημένα μου σε συνδιασμό με γκρι^^

    @Ειρήνη Ευχαριστώ πολύ πολύ! & συ να έχεις ότι επιθυμείς!

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails