Friday, January 14, 2011

Purple - Yellow Necklace & Earrings Set With Flowers [ST00002]

           Γεια σε όλους! Συννεφιά σήμερα και ομολογώ ότι η διαθέση μου είναι σχετικά μέτρια, νομίζω ότι τα μαθηματικά φταίνε...Σήμερα θα σας δείξω ένα setάκι που έφτιαξα το φθινόπωρο, και ομολογώ ότι το έχω φτιάξει αρκετές φορές από τότε με διάφορες παραλλαγές για αρκετές φίλες μου, κάποια στιγμή σκέφτομαι να φτιάξω ένα και για εμένα^^. Λοιπόν, πώς σας φαίνεται; Είναι ένα από τα αγαπημένα μου, αν και ομολογώ θέλει αρκετό χρόνο για να γίνει καθώς οι χάντρες είναι φτιαγμένες μία μία στο χέρι! Αυτά από εμένα για σήμερα! 

          Hi!!! It's cloudy today and my mood isn't the best, i guess maths are the problem...Today i have a necklace and earrings set, i made last autumn, i've several sets with small changes each one, i might make one for me soon^^. So, what you think? It's one of my favourites, but it needs time too, because each bead is hand-made! That's all for today!

Polymer Clay Necklace & Earrings

Υ.Γ.:Simonmad μου σε ευχαριστώ πολύ και πάλι! Θα δεις ανάρτηση μου σχετική σύντομα!
P.S.:My dear Simonmad thanks very much again! You will see my post soon!

11 comments:

  1. Γειά σου Chris μου!Δεν έχω να πω πολλά για αυτό το σετ...Μ'αρέσουν πολύ τα χρώματα, μ'αρέσουν πολύ τα λουλούδια,μ'αρέσουν πάρα πολύ κ οι κρίκοι...είναι ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ αυτό το σετ!!!
    Καλά βρε θηρίο όλες αυτές οι χάντρες είναι στο χέρι?!?!Μου φένεται απίστευτο!!!Μπράβο σου!!!
    Αυτά τα λίγα...χαχαχα...φιλάκια πολλά!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  2. Μου αρέσει πάρα μα πάρα πολύ!

    ReplyDelete
  3. Τα σκουλαρίκια τέλεια! Και το κολιέ μιας και είναι σετ αλλά έχω τις αδυναμίες μου.
    Φιλιά!

    ReplyDelete
  4. Στο χέρι;;; Χαρά στην υπομονή σου!!!
    Τέλειο το σετάκι!!

    ReplyDelete
  5. Καλώς σε βρήκα..υπέροχο, λατρεύω τα χρώματα του, θα το φορούσα στα σίγουρα έστω και αν είμαι ...όσο είμαι..καλέ σιγά ..πόσο δηλαδή είμαι;57..ε! και;

    ReplyDelete
  6. oraio to setaki....kai edo eixe olo to proi sinefia alla tora exoume ilio/....oti na nai

    ReplyDelete
  7. Πάρα πολύ όμορφο! Εγώ δεν τα καταφέρνω και πολύ με την κατασκευή κοσμημάτων. Ευχαριστώ που πέρασες από το μπλογκ μου.

    ReplyDelete
  8. Είναι πολύ όμορφο με αγαπημένα χρώματα!
    Φιλιά!

    ReplyDelete
  9. Αυτό θα πει χειροτέχνης... όλα με τα χεράκια σου!! Μπράβο σου!!

    ReplyDelete
  10. Μια μια ?????? Κορίτσι μου είσαι τέρας υπομονής!!!!! Είναι εκπληκτικό και λατρεύω το μωβ (μη μου πεις οτι στο λέω σε κάθε ανάρτηση με μωβ!!!!! χα χα χα)

    Φιλιααααααααααα

    ReplyDelete
  11. @el.mar Ευχαριστώ πολύ πολύ Ελένη μου!Ήταν λίγο μπελάς!

    @Asteri Μαράκι μου σε ευχαριστώ πολύ πολύ

    @AnD ε όλοι έχουμε τις αδυναμίες μας^^

    @Ειρήνη Ευχαριστώ πολύ πολύ! Έχω κάνει και χειρότερα^^ (4 σειρές χάντρες)

    @αχτίδα Σε ευχαριστώ πολύ πολύ! Καλώς Ήρθες!

    @Σιροπιαστό Μπρόκολο Ευχαριστώ πολύ πολύ! ο καιρός έχει τρελαθεί!

    @ChristinaV. Ευχαριστώ πολύ! Δεν κάνει τπτ!

    @eleni Ευχαριστώ πολύ! Και εμένα είναι από τα αγαπημένα μου χρώματα!

    @Kiki Σε ευχαριστώ πολύ κούκλα μου!

    @MariaZ χαχαχα μια μια, αλλά είχε λίγες χάντρες σε σχέση με κάποια που έχω κάνει που είχα 500+ χάντρες^^! Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails