Wednesday, May 8, 2013

"May" I?

      Χρόνια Πολλά και καλό Μήνα σε όλους! Ελπίζω να περνάτε υπέροχα! Σήμερα θα σας δείξω τα αποτελέσματα των πειραμάτων που έκανα με τη φωτογραφική μου! :) Απλά λάτρεψα το αποτέλεσμα με την εντολή macro! 

ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ  

       Happy Easter & Happy May everyone! I hope that you had amazing moments!! Today I'll show you the results of my experiments with my camera!! I really love the outcome! It was a pleasure testing the macro command , especially for first time!! 

15 comments:

  1. Great Photos! Experiment is Succesful!

    ReplyDelete
  2. Υπέροχες φωτός!!!
    Χρόνια Πολλά Χριστίνα μου, Χριστός Ανέστη!
    Φιλιά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ πολύ Έλενα μου!
      Χρόνια Πολλά!!
      :)

      Delete
  3. η τελευταια ειναι πολυ καλη

    ReplyDelete
  4. Χρόνια Πολλά!!! Σούπερ οι φωτογραφίες σου!!! Καλή συνέχεια!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Επίσης!!! Ευχαριστώ πολύ!!!:)

      Delete
  5. Χρόνια πολλά με υγεία να είσαι πάντα καλά και να μας δείχνει όμορφες φωτογραφίες μυρωδάτες!!!!!
    Πολλά φιλιά Χριστινάκι!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μάγδα μου σε ευχαριστώ πολύ!!!
      :)
      Επίσης!

      Delete
  6. Χαθήκαμε σου λέω :P!!!Πολύ καλό,εγώ ποτέ δεν είχα καταλάβει τι κάνει αυτό..χαχα!!Σε φιλώ...7 πεταλούδες ;)..τέλειο!!!

    *Ε τι είναι αυτά?..πάλι επαλήθευση?!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χαθήκαμε δε λες τπτ!!!:)
      Ναι δεν γινόταν μου είχαν σπάσει τα νεύρα με τα άκυρα post :)
      Θα σε πάρω τηλ. μόλις βάλο κάρτα με το καλό:)

      Delete
  7. Χρόνια πολλά κορίτσι μου.....
    Εξαιρετικές οι φωτογραφίες!!! Καλέ, κάπου έχω δει αυτή την εντολή και στη δική μου μηχανή αλλά δεν ήξερα τι εννοούσε!!!!! Η ΑΣΧΕΤΗ!!!!
    Για να το ξανακοιτάξω.......
    Φιλάκια

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χρόνια Πολλά Φιλία μου!
      Ευχαριστώ πολύ!!!
      Όλες οι point & shot έχουνε :), απλά σε κάποιες έχει αποτέλεσμα, ενώ σε κάποιες άλλες δεν εστιάζει και πολύ κοντά:)

      Delete
  8. Χριστος Ανεστη και χρονια πολλα .Ειχα καιρο να περασω γιατι παρουσιαστηκα στον στρατο.Οταν θα μπορω θα ερχομαι απο εδω Δεν ξεχνω τους φιλους.Να εισαι παντα καλά και να βρισκω ανοιχτο το σπιτικο σου!!!!Τελειες οι φωτογραφιες σου!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Skroutzako μου Χρόνια Πολλά!!
      Δεν πειράζει όλοι είμαστε χαμένοι τον τελευταίο καιρό:)
      Ευχαριστώ πολύ!

      Delete

Related Posts with Thumbnails